Nieuwe wereldwijde merkstrategie

Bata Industrials lanceert nieuwe wereldwijde merkstrategie:
Work safe. Live great.

Bij Bata Industrials zijn we trots om onze vernieuwde wereldwijde merkstrategie te introduceren. Voortbouwend op de sterke basis van onze rebranding in 2018, zetten we nu de volgende stap: we richten ons op ons uiteindelijke doel – professionals helpen om ten volle te leven met de mensen die voor hen het belangrijkst zijn.

Elke dag worden miljoenen werknemers over de hele wereld geconfronteerd met risico’s die kunnen verhinderen dat ze veilig thuiskomen. Wij spelen hierop in door oplossingen te creëren die mensen beschermen en ondersteunen die in veeleisende en gevaarlijke omgevingen werken.

Onze nieuwe wereldwijde slogan, Work safe. Live great., benadrukt deze overtuiging. Het is onze belofte: wanneer professionals zich veilig en zelfverzekerd voelen op het werk, kunnen ze na het werk ten volle genieten van de momenten die er het meest toe doen: tijd met familie, vrienden en persoonlijke passies.

VERTROUWEN DOOR INNOVATIE

Onze toewijding gaat verder dan alleen productprestaties. Door tientallen jaren expertise te combineren met voortdurende innovatie, zorgen we ervoor dat professionals elke dag kunnen vertrouwen op veiligheid, comfort en duurzaamheid. Vertrouwen op het werk leidt direct tot een betere kwaliteit van leven buiten het werk.

EEN MENSGERICHTE AANPAK

Mensen leven niet om te werken, ze werken om te leven. Daarom stellen we het welzijn van de mens centraal bij alles wat we doen. Een veilige werkdag is de basis voor een vervullend leven.

Met Work safe. Live great. geven we een duidelijke richting aan voor de toekomst van ons merk – een boodschap die weerklank vindt in alle culturen en continenten.

Emérence van Daalen-Bruins
Global Director Marketing & Product